10 stycznia 2015

Na ten Nowy Rok

Miały być grafika, rękodzieło i domowe pielesze. No to tym razem grafika ;-)
Oto, co ostatnio pochłaniało mnie bez reszty (oprócz pracy). Spóźniony kalendarz dla dzieciaków i kalendarze dla dziadków, którzy tradycyjnie co roku dostają taki prezent z okazji swojego styczniowego święta - przy czym dzieciaki w bajkowej wersji, jak tutaj, a dziadkowie dodatkowo z kolażami zdjęć wnuków ;-)

 
Ciężko było spędzać 8 godzin w pracy przed komputerem i zasiadać do pracy również w domu, ale sama sobie jestem winna, bo obiecałam sobie robić miesiące na bieżąco... i jakoś przeleciało... Tym razem też sobie składam obietnicę, zobaczymy jak będzie... Mój mały 6-letni mądrala czekając na kalendarz (bo rok się zaczął i nie było już dni do skreślania w starym kalendarzu) dał mi dobrą radę: "Mama, a nie mogłabyś następnym razem zacząć robić kalendarz wcześniej?" No próbowałam, ale coś mi wypadło... ;-)

I jakoś też tak znowu wypadło, że od początku do końca (łącznie z bindowaniem) zrobiłam go sama. Zatęskniłam za introligatornią... ;-)

A Wy jakie prezenty szykujecie w imieniu swoich pociech z myślą o ich dziadkach?


6 komentarzy:

  1. Wow, spadłam z krzesełka i zabrakło mi słów...
    Boski, przepiękny, fantastyczny...
    Czy zdradzisz sekret jak takie cudo można stworzyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop + ww. zestawy graficzne do kupienia w necie + duuużo pracy ;-)

      Usuń
  2. przecudny ten kalendarz!! podziwiam ilość pracy włożonej w te wszystkie fotomontaże i kolaże, ale efekt powala!!
    ja tez co roku robię kalendarz , jako prezent świąteczny dla dziadków, ale idę po linii najmniejszego oporu- program z www.drukujwspomnienia.pl, wrzucam zdjęcia, zamawiam, płacę i czekam na przesyłkę.
    Tak z ciekawości- gdybym chciała zamówic u Ciebie ile by to mogło kosztować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaszalałam w zeszłym roku z takim kalendarzem i w tym roku dzieciaki nie chciały słyszeć o innym, więc się wkopałam ;-) (ale z przyjemnością hihi) Szczerze mówiąc tyle pracy trzeba w to włożyć, że gdybym miała to wycenić, wyszło by dość dużo...

      Usuń
  3. październik najlepszy ! Fajny blog ! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że podobnie nam w duszach gra! Cieszę się, że tu dziś (choć przypadkiem) trafiłam :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...