19 maja 2015

Kuferki na mleczne ząbki

Nic tak na mnie nie działa mobilizująco jak wyzwanie ;-) Ale to dobrze, że w końcu się spinam do roboty, w ten sposób powstały mini kuferki na mleczaki dla dzieciaków. Synuś może już wypełnić kuferek całym kompletem ząbków (przybyło mi przy tym trochę siwych włosów). Robiłam już takie malutkie kuferki, jeden z nich można obejrzeć TUTAJ. W tym przypadku użyłam bejcy w ulubionych kolorach, te kolorki są prześliczne!












Przy okazji jakiś element geometryczny się przyplątał, więc zgłaszam je również na konkurs.


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie.html

Przypominam, że jeszcze kilka dni zostało na zapisy na moje CANDY - kto jeszcze nie zdążył się zapisać?




25 komentarzy:

  1. fantastyczny pomysł. A jaki przemyślany.
    WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i pomysłowe kuferki, jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe:) Pięknie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękne wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale odjechane pudełeczka :) Bardzo fajne i pomysłowe!
    Miłego dnia, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i realizacja; naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo super pomysł, wyszły ślicznie te kuferki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) w zyciu nie przyszlo mi do glowy zeby zrobic pudeleczko na zeby mleczne :) moze dlatego, ze dzieci nie posiadam :) ale pomysl swietny :)
    pozdrawiam serdecznie z Alzacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam jakieś plastikowe pudełka, które oczywiście nie spełniały moich oczekiwań. A co do ząbków - mój synuś nie wyobraża sobie, żeby miał wyrzucić swój ząbek ;-) Każdy jest osobno zapakowany i podpisany datą, a teraz będą wszystkie w jednym miejscu. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Co ja się umyślałam, jak zrobić fajne kuferki na ząbki...! ;-) Cieszę się, że pomysł się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne i pomysłowe te skrzyneczki na mleczaki
    .... a jakby tak wersja dorosła dla kibiców piłkarskich , szknynki oczywiscie w barwach klubowcyh ;))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha ale się uśmiałam, myślisz, że byłoby wzięcie na takie? :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kuferaki" na mleczaki - świetny pomysł i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne ! Ja swoje mleczne zęby rzucałam za piec ; ) Cały czas wierzyłam, że mysz (nie Wróżka Zębuszka) przyniesie mi wymarzone pieniądze na kolejne lalki ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a ja znam jeszcze inną wersję o Wróżce Zębuszce (z filmu), ale to już dla starszych dzieci ;-)

      Usuń
  14. O ja! Że ja wcześniej na taki pomysł nie wpadłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczył mnie sam pomysł a wykonie rewelacyjne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne skrzyneczki. pięknie wykonane i te kolory i w ogóle - dopracowane w najmniejszym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale te pojemniczki na mleczaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kuferki, bardzo fajny pomysł z tymi mleczakami ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...