13 września 2015

To jest zaraźliwe... Tatry!

Pamiętacie, jak robiłam dzieciakom test, czy nadają się już do chodzenia po górach? Pisałam o tym TUTAJ. Wakacje się kończyły, a mojemu synowi marzył się jeszcze wyjazd w Tatry. To niesamowite uczucie, kiedy dziecko zaczyna pasjonować się tym samym co rodzice i w takich chwilach najlepiej stanąć na głowie, żeby mu się nie odwidziało! :-) Co z tego, że początek roku przywitał nas załamaniem pogody - powstał plan i trzeba było mieć nadzieję, że w górach choć na kilka godzin zaświeci słońce.

Czy jest wśród Was ktoś, kto jeszcze nie był nad Morskim Okiem? Jeśli tak, wrzucam te zdjęcia na zachętę. Zwykle omijamy Morskie Oko szerokim łukiem, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, bo sama trasa do schroniska jest dość nudna, a przy schronisku jest tłoczno i głośno, a nie tego człowiek szuka wkraczając do parku narodowego... Ale wystarczy ruszyć się dalej od schroniska, im dalej tym lepiej, żeby odkryć jego urok. Jezioro mieni się wieloma odcieniami niebieskiego, aż trudno nie wzdychać raz po raz z zachwytu!

Nasza trasa przebiegła wokół Morskiego Oka z wypadem nad Czarny Staw pod Rysami. Widząc, jak świetnie radzi sobie na trasie mój synuś, rozpierała mnie duma, a kiedy zachwycał się widokami, czułam niesamowitą radość. No zaraziliśmy go tymi górami jak nic! :-) Nieśmiało znowu planujemy wycieczki - niestety jesień bywa kapryśna i równie dobrze może być tak, że będziemy zmuszeni odłożyć te plany na przyszły rok. Ale, ale...! Jest nas już troje do podboju gór, jest moc! :-)


 
 
 
 
 
 
 
 





23 komentarze:

  1. TATRY! TATRY! TATRY!
    Moje ukochane! :)))))
    Jak ja się cieszę, że mam je "na wyciągnięcie ręki"! :)
    Morskie Oko piękne ale dla mnie tylko po sezonie, bo faktycznie, tłok w górach to nie dla mnie...
    I nie możemy się doczekać kiedy nasze bąble będą w stanie chodzić z nami.... ;)
    Może kiedyś spotkamy się na szlaku... ;)
    ps. rewlacyjne jest to ostatnie zdjęcie, dzięki niemu będę miała szansę Cię rozpoznać kiedy już na tym szlaku się spotkamy ;)
    Udanej niedzieli bo u Was też chyba słoneczko jest, co? ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się u mówić na wspólną wycieczkę, tym bardziej, że mój M. nie był w Pieninach! :-D Jest okazja! Buziaki!

      Usuń
  2. Piękne krajobrazy, ja jeszcze nie byłam w naszych polskich górach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem leniuszkiem... I gapą. Pewnie wpadłabym w przepaść albo połamała się wspinając na Tatry, wiec raczej w góry nie jeżdżę :) Nie zaraziłam się tą gorączką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zacząć od prostych szlaków, ten nad Morskie Oko jest naprawdę dla każdego :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cuuuudne widoki , szkoda że ja mam tak daleko , chętnie pojechałabym tam raz jeszcze , choć byłam w górach już dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, tak to już jest, że najbardziej ciągnie nas gdzieś daleko ;-) Mam nadzieję, że zachęcę się do którejś wycieczki, tak na przyszłość ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Uwielbiam! Za każdym razem gdy jedziemy w Tatry mówimy, że to ostatni raz...bo już byliśmy i pora poznać inne góry, jednak mija rok i znów ciągnie nas właśnie tam :)
    Pozdrawiam niedzielnie! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało tak, jakby wystarczył jeden dzień, żeby ogarnąć Tatry ;-) Tyle razy już byłam, a jednak jeszcze 3-4 szczyty mi zostały do zdobycia, nie mówiąc o Tatrach Słowackich... Ale nawet jeśli jedziesz drugi, piąty, dziesiąty raz... warto! Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne widoki i piękne zdjęcia. Też uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, nasze polskie góry, Zakopane - już nie byłam cztery lata, i trochę mi tęskno, widoczki jak zawsze zachwycają. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miała dużą przerwę i teraz żałuję, że nie udało mi się wcześniej zorganizować i pojechać. Śmiało planuj trasę na przyszłe lato! Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Bardzo dobrze to ujęłaś - nie hałasu i tłoku człowiek szuka w parku narodowym... A zdjęcia są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są nasze Tatry. Nad Morskim Okiem ostatnio byłam kilka lat temu z wycieczką szkolną więc w sumie w pracy a nie na wypoczynku i w pełni nie można się było cieszyć pięknem gór więc dzięki za te piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, z grupą dzieciaków ciężko napawać się widokami ;-) Buziaki!

      Usuń
  10. Gratuluję syna! Chłopak zuch! Piękne miejsce nam dziś pokazałaś:) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I w Polsce może być pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie znajdzie się ktoś taki, kto w to wątpi ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cudowne Tatry! Uwielbiam! I jestem tam prawie co rok :) Mam też nadzieję że zarazimy i nasze maluchy zamiłowaniem do górskich wycieczek :) Niech no jeszcze trochę podrosną:)) Udanych kolejnych wycieczek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...