7 października 2015

Liebster Blog Award

Jakiś czas temu dzięki ma.kesz zostałam nominowana do Liebster Blog Award (zresztą po raz pierwszy, dziękuję Kochana!). Biorę to za znak, że są osoby, którym podoba się to co robię :-) To bardzo miłe wyróżnienie, a dzięki stawianym pytaniom można lepiej poznać osoby tworzące nasze ulubione blogi.



No to ruszamy z pytaniami, które zadała mi ma.kesz...

1. Twoje prace powstają powoli i z rozmysłem, czy też błyskawicznie i żywiołowo?

Żywiołowo i spontanicznie tworzę wtedy, kiedy łaskawie spłynie na mnie wena ;-) Niestety im więcej mam pomysłów, tym bardziej mnie one blokują, bo trudno mi zdecydować, za co się najpierw zabrać. Łapię kilka srok za ogon, a potem usiłuję się wygrzebać ze sterty niedokończonych spraw.

2.Lubisz bardziej kolorystykę ,,ziemi", czy kolorowy szał tęczy?

Obie wersje są mi bliskie. Lubię otaczać się kolorami na wiosnę i wyciszać na jesień brązami, beżami, szarościami. Uwielbiam oglądać zarówno wnętrza kipiące kolorami jak i monochromatyczne. Najlepiej jest, jeśli udaje mi się pogodzić obie wersje :-)

3.Co wybierasz: coś czarnego, czy coś błyszczącego?

Coś błyszczącego. Sroka ze mnie ;-)

4.Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ta właśnie?

Uwielbiam jesień. Za kolory, za słońce sunące nisko na niebie, za nastrojowe wieczory przy świecach i z kubkiem gorącej herbaty w ręce, za halny szarpiący drzewa za oknem, nawet za deszcz stukający o szyby. Na stole pojawiają się słodkie smakołyki, a wieczory wypełniamy grą w karty i planszówki. Domatorka ze mnie, a jesień sprzyja domatorom.

5.Złoto, czy srebro?
Nie przepadam za biżuterią, rzadko noszę, głównie kolczyki - mogłyby być i srebne, i złote, ale z białego złota ;-)

6.Jak wygląda Twoje miejsce pracy twórczej.
Czasem siedzę przy biurku, czasem rozkładam majdan na podłodze albo okupuję stół kuchenny. Tworzę tam, gdzie jest mi akurat najwygodniej.

7.Jakiej najdziwniejszą rzecz wykorzystałaś w swojej pracy?
O ile sobie przypominam w liceum malowałam obrazek esencją z herbaty ;-)

8.Napisz coś o swoich planach.
"Chcesz rozśmieszyć Pana Boga, powiedz mu o swoich planach." Dlatego nic nie planuję, idę na żywioł, marzę i wizualizuję, małymi kroczkami idę naprzód.

9.Słodko czy wytrawnie?
Słodko, zdecydowanie!

10. Jak skowronek,wstajesz o świcie,czy raczej jak sowa czuwasz do późna?
Na starość zamieniam się w sowę ;-) Lubię oglądać filmy do późna, dla mnie to idealny sposób na odstresowanie się. Wolałabym siedzieć przy książce, ale wtedy momentalnie zasypiam. Wczesne wstawanie zamienia mnie w zombie, nawet kawa nie pomaga.

11.Wieś, senne miasteczko czy wielkomiejski zgiełk?
Mieszkam w małym miasteczku, jakby w zawieszeniu, pomiędzy ;-) Nie ciągnie mnie do wielkiego miasta. Marzę o domku, chętnie na wsi, najchętniej w górach :-)

Moje nominacje - zapraszam do zabawy:
Dekormaniaczka
Domek przy lesie
Home On The Hill
It's Cosy Here
Karmelowa Kraina
Koza Domowa
Miętowy Stolik
My White Loft
Mój Dom - Moja Przystań
Nitka Design
Sandrynka

Dziewczyny, bardzo lubię do Was zaglądać i mam wielką nadzieję, że przyłączycie się do zabawy, choć wiem, że nie wszyscy lubią tego typu łańcuszki.

Moje pytania do nominowanych:
1. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga?
2. Za co lubisz blogi, które najczęściej odwiedzasz?
3. Jakich postów na innych blogach nie lubisz, które najbardziej Cię denerwują?
4. Co Cię najbardziej inspiruje?
5. Jaka muzyka wprawia Cię w dobry nastrój?
6. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
7. Film czy książka - Twój ulubiony sposób na relaks?
8. Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem?
9. Mam słabość do...
10. Jakie jest Twoje motto?
11. Trzy cechy, których w siebie nie lubisz to...?

Buziaki i do następnego ;-)





28 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy piszesz...miło się czytał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko,bardzo fajnie,że mogłyśmy dowiedzieć się czegoś więcej o twojej osobie-powiem szczerze,że jeśli chodzi o twoje odpowiedzi,to można powiedzieć,ze mamy ze sobą sporo wspólnego :))
    Gratuluję nominacji bo należy cię jak najbardziej za twoją pracę twórczą! I dziękuję ci za nominacją!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) Mam nadzieję, że uda Ci się przyłączyć do zabawy i że poznam Cię bliżej ;-)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację , spróbuję sprostać zadaniu :-)
    Pytania wymyslilaś świetne, z przyjemnością na nie odpowiem :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za nominacje, jest mi ogromnie miło! Choć nie biorę udziału w takich zabawach, to jednak czuję się wyróżniona, że o mnie pomyślałaś i bardzo Ci za to dziękuję:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo miło się czyta. Fajnie, że dałaś się wciągnąć do zabawy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :*:*:* Dziękuję za nominację! A w podziękowaniu dostaniesz coś od listonosza ;) Tylko go wpuść! ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś się znaleźć w tym gronie :-) Buziaki!

      Usuń
  7. Przeczytałam , porozmyslałam i stwierdziłam że mogłabym podobnie odpowiedzieć na zadane pytania :) Chyba bratnie z nas duszyczki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże, ale skoro się odwiedzamy wirtualnie, to chyba coś w tym jest ;-)

      Usuń
  8. Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie tym bardziej, że mamy wiele wspólnego.
    Dziękuję Ci Kochana za nominację, ale nie wiem czy mogę ponownie wziąć udział w tej zabawie? Bodajże w zeszłym roku brałam w niej udział. Jeżeli czas mi pozwoli (a mam dość napięty grafik biorąc pod uwagę moje studia i pracę) postaram się przynajmniej odpowiedzieć na Twoje pytania,
    ale niestety nie obiecuję.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przekopać Twojego bloga ;-) Nie przejmuj się Anitko, jeśli nie dasz rady. Buziaki!

      Usuń
  9. Gratuluję wyróżnienia:) Miło było poczytać o tobie przywatnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko! Lista powinna być dłuższa, w końcu Ciebie też lubię odwiedzać ;-) Uściski!

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję bardzo za nominację! :) Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na Twoje pytania na blogu! CMok!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję takiego wyróżnienia, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/warning-chestnut.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia. Z tymi planami to zgadzam się w 100% :) Nie planuję, bo zazwyczaj wychodzi inaczej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nagrody :)
    Z przyjemnością poznałam Cię troszkę lepiej, dzięki odpowiedziom na pytania :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. sama nie mogę zebrać się na odpowiedzi do tego typu zabaw, ale miło poczytać i dowiedzieć się tajemnych odpowiedzi na nurtujące czytelników pytania :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...