9 lipca 2016

Blaszki, blaszki i... blaszki

Lubię swoje blaszki, wiecie? Lubię je ustawiać w każdym kącie. Lubię zamieniać w typografie ulubione cytaty. Lubię te klimaty vintage i black&white. Dzisiaj przybywam z nową porcją blaszek, takich jak lubię - czarno-białych.









Przy okazji zajrzyjcie przez dziurkę od klucza do kilku domów, w których zamieszkały moje blaszki. Cudowne aranżacje, cudowne fotki, które pozwoliły mi wrzucić na bloga ich właścicielki. Dziękuję dziewczyny!




zdjęcia 2,4,5,7,10,12,13,15 - Nitka Design
zdjęcia 3,8,9,14 - Baba ma Dom
zdjęcia 1,6 - lucyinthesky_75
zdjęcia 11,16 - lidia_4_pory_roku





20 komentarzy:

  1. Wszystkie blaszki świetne, ale najbardziej spodobała mi się ta "nie czekaj aż burza minie........":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiemy i też je baaaaardzo lubimy! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorskie,dopracowane i uniwersalne - po prostu coś miłego '-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Blaszki niezmiennie rewelacyjne! Można je oglądać bez końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją twórczość. Blaszki prezentują się pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu kusisz...po prostu trudno jest się tym Twoim cudom oprzeć:-)
    Upatrzyłam sobie kolejne...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa sliczne, bliżej zimy chyba złożę u Ciebie zamówienie :-) Ta świąteczna piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te blaszki. Spodobał mi się tekst o udawaniu normalnej rodziny. Idealnie by się u mnie sprawdził :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Blaszki perfekt!!!!!
    U mnie też wędrują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ich dużo. A co jedna to piękniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te Twoje blaszki. Przemyślane i pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne blaszki! Widziałabym niejedną na ścianie u siebie ;) Więc wysłałam mailika z zapytaniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa sprawa...ja mam moje drewniane, ale pomyślę o takiej blaszce:)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój wzrok przyciągnęła kolekcja babeczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...