16 października 2017

Nowości w jadalni i grafiki do pobrania

Uwielbiam zmiany, żonglowanie dekoracjami, układanie aranżacji. Cieszą mnie choćby takie drobiazgi, jak nowe ramki (a w nich nowe grafiki) albo sznur lampek, który podświetli galerię zdjęć. Dzięki nim robi się klimatycznie w te coraz krótsze dni, w dodatku przeważnie pochmurne. Kontynuuję wprowadzanie leśnych klimatów, które zaczęły się od leśnej półeczki. Grafiki zrobiłam sama, jeśli macie ochotę, są niżej do pobrania :-)

Z nowości pojawił się u mnie wózek pomocniczy, o którym już rok myślałam. Z tym, że chciałam kupić turkusowy i cały czas miałam nadzieję, że gdzieś taki w końcu upoluję. Ostatecznie wzięłam czarny i nie żałuję. Odciążył trochę kuchenne szafki pękające w szwach i dzięki niemu wszystko, czego najczęściej potrzebuję, mam pod ręką. Co nie zmienia faktu, że nadal marzę o kredensie, który wszystkie moje kuchenne skarby wyeksponuje :-)












Grafiki do pobrania tutaj:





18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają te półeczki z ramkami.Pomocnik zawsze się przyda jeżeli jest tylko na niego miejsce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na pomocnik akurat jest u mnie miejsce, bo na kredens już niestety nie :-( Buziaki!

      Usuń
  2. Wspaniała galeria, jest na co popatrzeć. Aranżacja na wózeczku też bardzo udana. Malutki durszlak skradł me serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Właściwie to tylko półeczki aranżowałam, na pomocnik wrzuciłam tylko to, po co najczęściej sięgam, cieszę się, że Ci się podoba :-) Durszlaczek kupiłam kiedyś od blogowej koleżanki, która sprowadzała takie rzeczy z Wielkiej Brytanii. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie:-)) Ekspozycja grafik i zdjęć bardzo mi się podoba:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym u siebie ten wózeczek na kółkach ale jeszcze nie wiem gdzie najlepiej by pasował :)
    Półeczka z grafikami super !

    OdpowiedzUsuń
  5. jak u Ciebie jest ślicznie i czysto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to chyba zasługa bieli. Odkąd przemalowałam fioletową ścianę zrobiło się jaśniej i przyjemniej. Buziaki!

      Usuń
  6. Szyszeczka to mój faworyt :)
    PIikne zdjęcia.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sypialni mamy taką półkę, uwielbiam wstawać i się na nią patrzeć :) Dzięki za grafiki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ktoś wpadł na taki patent, bo możliwości aranżacyjne tej półki są przeogromne, jest w sam raz na wszystkie przydasie, które mają na celu cieszyć oczy i poprawiać nastrój. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Naprawdę podoba mi się, w jaki sposób urządziłaś swoją jadalnię. Widać, że włożyłaś w nią mnóstwo pracy. Sam, jestem w trakcie urządzania swojej, a Twoja posłuży mi jako inspiracja. Jeśli mowa o wózku pomocniczym, to nigdy nie pomyślałbym, o tym, aby go kupić, ale ten wpis skutecznie przekonał mnie do tego, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się (jak zawsze), żeby zrobić coś fajnego małym kosztem. Nie mam miejsca na kredensik, o wymianie mebli kuchennych z fajnymi witrynkami do eksponowania swoich skorup na razie mogę pomarzyć, a pomocnik jest o tyle fajny, że mam pod ręką najczęściej używane rzeczy i nie muszę przekopywać szafek, jedno wyciągać, żeby dosięgnąć drugie itp ;-) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...