24 października 2014

Mam i ja...!

Oto i ja zaczynam przygodę z blogiem - bo w sumie czemu nie? Argumentów można znaleźć wiele... A to dlatego, że będzie to miejsce, które uporządkuje moją artystyczną przestrzeń, stworzy historię prac, które przechodzą przez moje ręce. Dlatego że fajnie byłoby zainspirować kogoś moimi wydziwiankami tak, jak ja do tej pory inspirowałam się czytając inne blogi. Dlatego że łatwiej będzie mi śledzić moje ulubione miejsca w sieci. Będzie to także swoisty rachunek sumienia - zerknę na archiwum i być może mruknę pod nosem: "Oj Ruda, lenisz się, weź się do roboty. Uszyj coś, wyszyj, ulep, scrapka chociaż jakiegoś dzieciom zaprojektuj...!" Na pewno będzie to fajna zabawa, będzie mi niezmiernie miło, jeśli zagościsz tutaj od czasu do czasu!

Na dobry początek serduszko decoupage, projekt i wykonanie oczywiście moje ;-) W sam raz na pierwszego posta - i grafika, i rękodzieło, i domowe pielesze ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...