2 listopada 2015

Konkurs rocznicowy

Tak jak obiecałam, ogłaszam rocznicowe candy, a nagrodą będzie coś, co niezmiennie cieszy się Waszym zainteresowaniem czyli blaszka :-)



Dla zwycięzcy wykonam blaszkę formatu A4 (lub dwie blaszki formatu A5) z dowolnym wybranym motywem prezentowanym do tej pory (posty otagowane hasłem "blaszki", wyłączając blaszkomagnesy) lub z własnym ulubionym cytatem (jestem otwarta na propozycje).

Zasady zabawy:

1. Zgłoś się do zabawy umieszczając poniżej komentarz.

2. Udostępnij banerek konkursowy na swoim blogu z aktywnym linkiem do tego konkursu.

3. Będzie mi miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów bloga.

4. Napisz, jak miałaby wyglądać blaszka lub blaszki, które dla Ciebie wykonam, jeśli to Ciebie właśnie wylosuję. 

5. Konkurs trwa do 22 listopada 2015r.

6. Zwycięzca powinien w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników zgłosić się do mnie, w przeciwnym razie wylosuję kolejną osobę. Na wykonanie blaszki lub blaszek rezerwuję sobie do 14 dni.
Wysyłka na terenie kraju.

Zapraszam do zabawy!





61 komentarzy:

  1. Gratki kochana takiej rocznicy. Niestety ja już nie mam gdzie w tej mojej klitce ustawiać i wieszać, ale trzymam kciuki za pozostałych

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pierwsza;-)
    chętnie wezmę udział w tej rocznicowej zabawie:-) też mam w listopadzie;-)
    jeśli miałabym wybór, to chciałabym coś zmotywem świątecznym lub z zasadami do pokoju chłopców;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością będę pierwsza :-) chętna na blaszkę ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. również ustawiam się w kolejce. Ja chętnie przytuliłabym coś podobnego do:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/41/89/cc/4189cc051c214957c2cb87d6a9b80ac8.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/explore/second-chances-love/&h=414&w=236&tbnid=RkgXOcKAGNmKKM:&docid=QIBqA6b0BjSLQM&ei=7zE3VuHaIomPU4vtt9AD&tbm=isch&ved=0CFAQMygqMCpqFQoTCKGO16278cgCFYnHFAodi_YNOg

    OdpowiedzUsuń
  5. Również ustawiam się po te piękne blaszki. Banerek już u mnie na blogu, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko,gratulacje rocznicowe!!!
    Bardzo mi się podobają tego typu dekoracje więc z chęcią zapisuję się na twoje candy!
    Hm,a tekst na blachę- może coś w tym stylu:"Jeśli nie robisz w życiu tego co lubisz,tracisz czas" :)) A może coś świątecznego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce :) Jeśli pozwolisz to zastanowię się jeśli wygram ;)
    Gratuluję rocznicy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje blaszki przyjmuję w każdych ilościach tak więc ustawiam się w kolejce. Jak widać nie mam ich dość. Teraz marzy mi się tabliczka nastepująca: na białym tle szare gwiazdki a na nich tekst "Reach for the stars"
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce a napis może banalny ale mi się podoba "KITCHEN OPEN 24h"

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to i nie może mnie zabraknąć na tej imprezie , banerek zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ps. a blaszkę bym chciała z jakąś fajną sentencją do pokoju chłopaków, A4 . Buziaki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy:) i staje w kolejce do Candy, banerek zamieściłam u siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią biorę udział w zabawie, blaszki uuuwielbiam, chyba jestem blaszkomaniaczką:D Spodobał mi się tekst: "wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy ponieważ wiedza jest ograniczona" :D I jeszcze jeden, ale to już z magnesików... "If I am the queen why am I doing the dishes" - boskie!! To byłby kolejny ulubiony motyw na mojej kuchennej ścianie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w konkursowej kolejce. Blaszki są tak fajne, że nie wiem jaką bym chciała, ale dzisiaj obejrzałam świąteczne i, jeśli mi się uda, to skusze się na taką ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja stanę w kolejce! Podoba mi się hasło: "Przestań narzekać, że masz pod górę kiedy idziesz na szczyt". Ale jeszcze nie obejrzałam wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się ..Jeszcze nie mam żadnej takiej blachy u siebie. Jest tyle fajnych haseł.."wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy ponieważ wiedza jest ograniczona"..może to. Pozdrawiam i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam i ja. Mam dwa pomysły dla Twojej blaszki: miejsce na komodzie albo jako świąteczny prezent dla najbliższych - jeśli jakimś cudem mi się uda - będzie bardzo trudna decyzja do podjęcia ;)))))
    Zapraszam do nas: bandaolafa.blogspot.com
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłaszam sie i ja :) , a nad blaszką jeszcze muszę pomyśleć , bo ciezki wybór :)

      Usuń
    2. a chciałabym blaszkę "Rodzinne Przykazania"

      Usuń
  19. Przyłączam się do kolejki. Jeśli miałabym szczęście w losowaniu - poprosiłabym Cię o blaszkę z aniołkiem. Pozdrawiam!
    banerek na blogu http://maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście i ja staje w kolejce :)
    Baner wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla
    A blaszkę wybiorę jak wygram bo w chwili obecnej mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie blaszki super :) Jeżeli miałabym wybierać to na pewno jakąś z motywem świątecznym lub do pokoju syna :) Z przyjemnością dołączam się do zabawy i zapraszam przy okazji do siebie na małe rozdanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też staję w kolejce bo marzeniem moim jest posiadanie chociaż jednej takowej. Podoba mi się napis o wyobraźni :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze znalazłam kilka blaszek z napisami które bardzo mi się podobają : " przyjaciele są jak ciche anioły..." i jeszcze "w moim magicznym domu..." :-).

      Usuń
  23. I ja chętnie zgłaszam się do zabawy.
    Wszystkie blaszki wykonane przez Ciebie są cudne. Ja wybrałabym blaszkę z motywem świątecznym, lub z jakąś optymistyczną i pozytywną myślą :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj! Chętnie zapisuję się na blaszki, bardzo mi się podobają! Gratuluję rocznicy, mam w tym samym czasie wiesz? :) Tym samym zapraszam Cię do siebie na moje urodzinowe candy, skusisz się? Byłoby mi bardzo miło! Co spodobało by mi się na blaszkach? Za wcześnie o tym mówić bo zwykle nie mam szczęścia w losowaniu :( pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  25. Cięzko będzie wygrać... ale i tak grzech nie sporóbować. gdyby szczęście sie do mnie usmiechneło to chba wybrałabym blaszkę z biało-czerwonymi napisami w kształcie choinki. Cieżko sie zdecydować bo tworzysz prawdziwe unikaty!!!

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. trafiłam do Ciebie z bloga Sandrynki i odrazu nie dość,ze w blaszkach sie zakochalam to jeszcze jest szansa wygrac. Ja juz bym byla szczesliwa z posiadania j=choc jednej malutkiej swiatecznej lub do kuchni. Ale chyba bardziej swiatecznej ze wzgledu na fakt,ze one juz niedlugo :)

    pieknie tu u Ciebie i z wielka checia dolacze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak fajnie, ze trafilam do Ciebie na candy!!! Pomyslow na blaszke mam setki, byc moze cos z wasikiem (uwielbiam!) albo moze jakies ulubione motto?? A moze cos dla mojego meza?? hmm.... bede sie "martwic" jak wygram ;-) ha ha
    PS-gratuluje rocznicy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super Candy, szkoda ze tylko na terenie kraju. Moze nastepnym razem:))

    zapraszam na moze Candy, jesli masz ochote (wysylam do kazdego kraju)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękna nagroda:) Zgłaszam swój udział. Jaką blaszkę bym wybrała? Mam dylemat bo albo byłaby to blaszka do świeżo wyremontowanego przez męża salonu albo jakaś śliczna blaszka do pokoju Maluszka, który pojawi się w naszym domu za kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również się zapisuję, bo blaszki są rewelacyjne. Gdy je zamawiałam - chciałam mieć każdą :)
    Niedawno szperając w komputerze znalazłam grafikę z jeleniem, którą schowałam dawno temu - od razu pomyślałam, że piękna byłaby z nią blaszka ;) Na razie z niecierpliwością czekam na swoje.
    Ale cichutko marzę, że i ta z jeleniem trafi do mnie...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie wezmę udział! Świetna nagroda i w tej chwili nie mogę się zdecydować, czy mogę dokonać wyboru jeśli zostanę wylosowana? :)
    Banerek wisi tutaj http://handmadebykc.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. A i Baba spróbuje! Zgarniam banerek na blog, a blaszki... koniecznie b&w do łazienki z zasadami dla moich córek ;-) i jeszcze ta "do something creative today"
    Trzymam kciukasy! Pozdrawiam gorąco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Blaszka ze zdjęcia jest fenomenalna! Biorę udział jeśli mogę;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam chęć udziału w konkursie. Mam to szczęście ,że jedną blaszkę już od Ciebie posiadam. Jest cudna. Marzy mi się druga do kompletu. Może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat w twórczym blogowaniu :)
    ustawiam się w kolejce a nad wyglądem blaszki pomyślę jakby udało się wygrać... :)
    Banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Ciepłe pozdrowionka ślę

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam. Gratuluję roku i zgłaszam się do konkursu. Moja wymarzona blaszka to ,,Always kiss me....". Prosiłabym identyczną.
    Pozdrawiam :;:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta tabliczka jest kupiona... ;-)

      Usuń
    2. Cóż szkoda była taka ładna::((((. To chciałabym dwie blaszki formatu A5. Pierwsza to ta, która jest na okładce tego wpisu tylko kolor miętowy ja w poście ,,Mięta z rodzynkiem", a druga to ta z wąsami ,,Dream big. Little man."
      Pozdrawiam::::;;;;)))))))))

      Usuń
  37. Staję w kolejce :)
    Obserwuję jako: Nadia
    Banerek: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Hmm moja wymarzona blaszka miałaby napis: "Kierujmy się sercem, bo z rozumem bywa różnie"

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna nagroda, bardzo podobają mi się Twoje blaszki :) zgłaszam się i ja do zabawy, ale tekst wybiorę pozniej, bo teraz nie wiem ;)
    Banerek zaraz umieszczę na blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. O jaaaa! Przy takim candy nie można przejśc obojętnie! Gratulacje z okazji rocznicy i staje w kolejce po blaszki do mojego budującego się domu. Chętnie przygarnę Bożonarodzeniowe bo planowana przeprowadzka październik/listopad 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam :)
    Baner jest tutaj -> Zorza poranna
    Jeśli miałabym to szczęście i wygrałabym, to poprosiłabym cię o blaszkę z napisem:
    "You want weapons? We're in a library. BOOKS! The best weapon in the world." (Doctor who)

    Pozdrawiam :)
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  41. A mnie tu jeszcze nie ma?! :)
    Staję oczywiście w kolejce i marzę, żeby do mojej kolekcji blaszek dołączyła świąteczna:
    "It's CHRISTMAS my deer " ;)))))
    Sasasasasasasas...ale by było fajnie... ;)
    Całuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Blaszki świetne tworzysz i po taką ustawiam się w kolejce! Widzę u siebie taką w kuchni z kuchennym cytatem, hmmm...albo w kąciku rodzinnym z rodzinnym cytatem.. ;) Pomyślę i zdecyduję jeśli się uda ;)))
    Gratuluję roczku i życzę kolejnych udanych! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja bym chciała, żeby moja blaszka była kawowa... z jakąś motywującą myślą :) ewentualnie złośliwą myślą - taka jak ja jestem :) "wredny kawopij" hehe

    banerek mam na dole bloga, zaciskam mocno kciuki i czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje z okazji rocznicy! Chętnie przygarnęłabym jakąś blaszkę. Jeśli bym wygrała wybór byłby naprawdę trudny. Wszystkie mi się podobają. Szczególnie te miętowe. Marzy mi się taka z motywem roślinnym, jak plakat w sali biologicznej.
    Dołączam do grona obserwatorów bloga, a banerek zawieszam na pasku bocznym u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam takie ozdoby! pomysłów z napisami mam mnóstwo! aż trudno się zdecydować. Myślałam o jakes sentencji do pokoju syna, a moze coś do kuchni. czy moge sie zdecydować gdy okaże sie tym jedynym szczęśliwcem w tym candy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie to marzyłyby się blaszki, które byłyby wizytówką mojego Cichego Kącika. Zapraszam do mnie. Też jest rozdawajka.

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Wspaniały pomysł z tymi blaszkami, mi marzy się blaszka , która umieściłabym nad łóżkiem "zawsze całuj mnie na dobranoc"

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się :)
    Obserwuję jako Kamira90
    A baner wieszam na stronie: http://kamira90.blogspot.com/

    Chciałabym podarować blaszkę najlepszej przyjaciółce z napisem "Perfekcyjna przyjaciółka" :)

    Pozdrawiam i szczęścia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje. Zabawa przednia więc ustawiamy się w kolejce bo Twoje blaszki cudne. Nie mam tylko gdzie powiesić b anerka bo nie bloguje :(. Na pewno coś wybiorę jak wygram
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy i w ostatniej chwili zapisuję się :))) Blaszki wszystkie bardzo mi się podobają, również ta ze zdjęcia rozdaniowego.. Gdyby mi się poszczęściło - zamarzyłabym o jakimś retro-vintage napisie...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisałam się :) Fakt długo się zastanawiałam, ale lepiej późno niż wcale ;))
    Tworzysz takie cudne blaszki, że do teraz nie wiem na którą mogłabym się zdecydować... więc jeśli pozwolisz pomyślę jak mi się uda :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pewnie będę ostatnia w kolejce... ale co tam, zapisuję się :) Bardzo podoba mi się blaszka o przyjaciołach i aniołach, zresztą wszystkie są cudne :). Marzy mi się, bo nie mam jak dotąd żadnej blaszki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Załapałam się w sotatniej chwili? A niech to! Świetne te Twoje blaszki... mnie się marzy blaszka z logo http://www.uoli.pl/ - może mi się uda? Pozdrawiam serdecznie i wielu lat blogowania życzę! http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne candy :) dlatego i ja zgłaszam się z przyjemnością :) Marzy mi się blaszka z napisem: "Szczęście to jedyna rzecz która się mnoży kiedy się ją dzieli" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też staję do zabawy. Same śliczności ciężko jakąś wybrać. Nawet z pustej blaszki bardzo się ucieszę :)hihi aga0105 @op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...