16 sierpnia 2017

Blaszki i zakładki, stare i nowe

Na moim profilu instagramowym często wrzucam jakieś fotki nowych blaszek, łatwiej mi sięgnąć po telefon i pstryknąć fotkę niż lecieć po aparat. Ale zawzięłam się i zostawiłam aparat na wierzchu, żeby mi te nowości nie umknęły i znalazły się na blogu, wszystkie razem w jednym poście. Z tymi wzorami to różnie bywa, czasem mnie po prostu natchnie, czasem tworzę projekt "na życzenie", według wytycznych, często kieruję się własną potrzebą i obrazem tkwiącym w mojej wyobraźni. Nie pamiętam, czy któreś blaszki już tu wrzucałam czy nie, więc daję jak leci, choćby się powtarzało ;-) Uprzedzam - duża ilość zdjęć ;-)





















14 komentarzy:

  1. Przepiękne te Twoje blaszki, wiem co piszę, bo sama mam ich kilka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te blaszki, szczególnie sentencje na nich wypisane. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne! Muszę się uśmiechnąć do Ciebie o jakaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. blaszki i zakładki cudne czy mozna zamówić u Ciebie blaszkę i zakładkę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne są i po mistrzowsku wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe mądrości głoszą Twoje blaszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jedna udane 😍 Pięknie ci one wychodzą😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...