23 sierpnia 2017

DIY Poduszka na napisem ręcznie malowana

Dawno nie było u mnie DIY ;-) Przy okazji malowania kolejnych poduszek postanowiłam stworzyć dla Was mały, szybki tutorial.

Już kiedyś pokazywałam Wam jeden z moich sposobów malowania na tkaninie, a konkretnie nanoszenia motywu, który pokrywamy farbą KLIK. Metoda, której nie polecam migrenowcom ;-) W przypadku dużych, prostych motywów możemy się posłużyć kalką maszynową, odrysować wzór (przy prostych liniach pomagałam sobie linijką) i wypełnić kontury farbą. Używamy do tego maluteńkiego pędzla i w razie konieczności troszkę rozcieńczamy farbę wodą. Tkanina może się lekko pofałdować, ale to nic nie szkodzi, przecież będziemy i tak utrwalać farbę żelazkiem. Kiedy farba wyschnie, możemy jeszcze poprawić niedoskonałości, nakładając gdzieniegdzie farbę ponownie. Tym samym sposobem namalowałam literki na girlandzie. Na moim profilu instagramowym zamieściłam krótki filmik z malowania - zobaczcie, jakie to banalnie proste i wyciszające zajęcie. Krótko mówiąc: chillout ;-)















9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te poduchy. są tak precyzyjnie wykonane że jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. No wyszło przepięknie, równiutko , brawo !!!!!! A jakiej farby używasz, chodzi mi o nazwę i frirmę, bo moje bardzo gęste ale jak piszesz może powinnam dodac trochę wody. Bo ja jak malowałam to zostawały ślady, takie nierówności, ale jak teraz mysle własnie z powodu za gęstej farby, Dzięki bardzo , zajrzę jeszcze do filmiku !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyszło :) Kolorystyka świetna. Może kiedyś spróbuję w wolnej chwili.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wyszło. Nigdy bym nie powiedziała, że to ręczna robota.
    Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduszki, wyglądają jak ze sklepu :) świetnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoją sypialnię... poduszki jak ze sklepu, ba, piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę talentu, u mnie jakiekolwiek robótki ręczne wyglądają okropnie. Chyba nie mam tyle cierpliwości, by doprowadzić takie projekty do końca :) od roku np leży obraz nieskończony

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne :)
    I pięknie wyglądają.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...