10 kwietnia 2017

Pisanki, zajączki i świecznik adwentowy w nowej roli

W Wielkanoc nie szaleję z dekoracjami tak jak w Boże Narodzenie. Można powiedzieć, że na wiosnę rządzi u mnie minimalizm ;-) Wystarcza mi kilka gałązek z drzewek owocowych czy bazi, motyw króliczka i parę własnoręcznie zdobionych jajek.

Od dawna przymierzałam się do zrobienia czarno-białych dekoracyjnych jajek w stylu vintage (kolorowe jajka decoupage pokazywałam TUTAJ, a zeszłoroczne dekoracje możecie obejrzeć TUTAJ). W tym roku do wykonania wielkanocnego stroika postanowiłam wykorzystać świecznik adwentowy - trochę mchu, plasteliny, piórka i jajeczka z napisem EASTER wbite na wykałaczkę - po angielsku, bo słowo WIELKANOC ma za dużo liter jak na gabaryty świecznika ;-) Pozostałe jajka ozdobiłam tasiemkami. Oczywiście musiała pojawić się jakaś moja blaszka - nie namyślając się długo wykorzystałam motyw zajączka.

Co tu dużo gadać - zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Życzę wszystkim radosnej Wielkanocy :-)


















13 komentarzy:

  1. Prześliczne dekoracje :)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje. Niesamowicie podobają mi się te jajeczka :)
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje! Świecznik rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pomysł z tymi jajkami i napisem Easter:-)) No i te Twoje blaszki, króliczka chyba jeszcze nie mam:-((( Będę musiała nadrobić ten błąd:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Zając na blaszce rządzi :) A świecznik i jajka cudowne. Ja też w tym roku stawiam na naturę i minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajka wykonałaś .Świecznik w nowym wydaniu bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrawiam i cudownych Świąt życzę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracje bardzo oryginalne i bardzo ładne, świecznik cudo, a te blaszki z królisiami cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, pisanki, królik.....a świecznik najpiękniejszy. Pozdrawiam gorąco i wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje klimaty :) Wspaniałe dekoracje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko razem gra. Jajeczka są cudowne, świecznik boski, a królikowa blaszka po prostu urocza. Jak nie zapomnę do przyszłego roku, to z przyjemnością odgapię te pomysły :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana słowem bosko! Moje klimaty. I te zające:):):):) CUDOWNIE!!!!
    ściskam Cię i życzę radosnych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje :) swoją drogą, ależ ten czas leci..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...