21 lipca 2017

Haftowane zakładki do książki

Dziś przedstawiam Wam kolejne zakładki do książki, tym razem haftowane na taśmie z ozdobnym brzeżkiem, podszyte z tyłu filcem i oczywiście z mega chwostem, w formacie 5x21cm. Projekt na chwilę, w sam raz żeby zaspokoić nagłą chęć na wyszywanie i w krótkim czasie zobaczyć w pełni efekty swojej pracy. Pierwszy raz wyszywałam zakładki, ale na pewno nie będą to ostatnie zakładki, jakie wyszły spod mojej ręki - jak dla mnie efekt wart zachodu.

Tak się u mnie akurat składa, że na czas letni rzucam hafty w kąt i sięgam po szydełko. To dlatego, że w wakacje dużo czasu spędzam na placu zabaw, a co może na placu robić mama - prócz plotkowania, opalania się lub czytania? W takiej sytuacji lepiej wziąć ze sobą dla zabicia czasu włóczkę i szydełko, zamiast całego tego majdanu w postaci zestawu mulin, schematu, nożyczek czy czego tam jeszcze... Może tym sposobem zdążę zrobić kolejny kocyk przed jesienią ;-) 













33 komentarze:

  1. Piękne zakładki, cudny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki są cudowne. Piękne są te motyle. Jestem nimi zauroczona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczył ten wzór. A wiesz, że są jeszcze obrazki z tymi motylami? Fajny komplecik. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zachwycam się :)) i jednocześnie zachodzę w tzw. głowę co to za wzór bo z takim się jeszcze nie spotkałam :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wzory Vervaco "Butterfly on flowers" i "Monarch butterfly on flowers" :-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. O matko moja! No Ty jak już coś zrobisz to mi szczęka opada... przepiękne te zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko :-) A może sama spróbujesz coś wyhaftować? Satysfakcja gwarantowana :-)

      Usuń
  5. Och przepiękne, bardzo zdolne masz rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zakładki, aż szkoda je chować między kartkami.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, patrząc na to z tej strony faktycznie szkoda ;-) Dziękuję :-)

      Usuń
  7. Cokolwiek wychodzi spod Twoich rąk jest perfekcyjne:-)) Piękne są te zakładki:-)))
    Marzy mi się zrobienie narzuty szydełkiem, ale na to jeszcze chyba przyjdzie poczekać:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja cały czas robię narzutę/kocyk, powoli, cierpliwie (choć cierpliwa nie jestem). Działaj, bo ciekawa jestem, co wymyślisz :-)

      Usuń
  8. Prawdziwe unikaty. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zakładki. Precyzyjny haft zachwyca mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :)
    A jakie świetne pomponiki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Chwosty też handmade ;-) Tak mi się wymyśliło :-D

      Usuń
  11. Piękne zakładki :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mnie również bardzo miło! Pozdrawiam

      Usuń
  12. Mogłabyś napisać w jaki sposób wykończyłaś te zakładki? Są po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wyszywałam je na specjalnej taśmie ozdobnej (kanwa z ozdobnym brzegiem, kupiłam w pasmanterii) i podszyłam białym filcem. Następnym razem użyję jeszcze fizeliny, żeby je usztywnić. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Trafiłam tutaj...przypadkiem, szukając komody z maleńkimi szufladami. Twój szaro grafitowy mabelek jest wspaniały, świetna inspiracja. Ale przeglądam wszystkie prace i przy każdej kolejnej wzdycham z zachwytu. Piękności :). A te zakładki są magiczne, śliczne. Czy jest szansa na zakupienie takich zakładek?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...