28 lipca 2017

Blaszki w nowym miniaturowym wydaniu

Jeśli odwiedzacie mój instagramowy profil, na pewno już dawno widzieliście miniaturowe blaszki, które pojawiają się na moich fotkach. Tutaj wrzucam je po raz pierwszy i wyjaśniam, o co chodzi.

Jakiś czas temu Sandra poprosiła mnie o zrobienie malutkich blaszek z napisami. Dla mnie było to nowe wyzwanie, więc ochoczo wzięłam się do roboty. Ciekawa byłam, co Sandrze chodzi po głowie. Wiedziałam z całą pewnością, że to będzie coś oryginalnego, jako że dziewczyna ma niesamowite pomysły. Jej kreatywność nie zna granic, a w przemalowywaniu, postarzaniu czy odnawianiu wynalezionych przedmiotów jest mistrzynią i nie ma w tym żadnej przesady. Jak sama mówi: "wszystko co wychodzi z sandrynkowych rąk, jest unikalne, wyjątkowe i z duszą". Wszystko to znajdziecie w jej sklepiku TUTAJ.

Cieszę się, że w tych przedmiotach znalazła się również cząstka mojej pracy i serducha. Sandro, dziękuję za możliwość udostępnienia zdjęć :-)

Sandra potrafi inspirować jak mało kto i przyznam się, że od razu wykorzystałam jej pomysł na ozdobienie mojego zwykłego, brzydkiego notesu filcem i blaszką z napisem ;-) 

















17 komentarzy:

  1. Są urocze. Świetny, upiększający i praktyczny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Sandra to świetnie wymyśliła :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Anetko piękne te maluchy:-))) Miałam się do Ciebie odezwać w sprawie mojego zamówienia, ale najpierw pochłonęło mnie spotkanie blogowe, a teraz przygotowuję się do wyjazdu, tak więc jeśli się nie gniewasz odezwę się we wrześniu jak już wrócimy by wszystko sfinalizować:-) Sorki za opóźnienie:-(
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje blaszki super pasują do tych drewnianych przedmiotów. Wspaniały duet. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka alternatywa dla transferu na drewnie :-) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Faktycznie bardzo fajne zastosowanie :) Blaszki to taka kropka nad i dla tych wszystkich przedmiotów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne etykiety. Może jakiś kursik - jak je wykonać.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pomyślę na tym, bo już nieraz taka propozycja padła, z tym że w necie jest już tyle tych tutoriali... A to po prostu transfer za pomocą medium ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Z waszej współpracy musiało wyjść coś niesamowitego... ;) Coś czuję, że to nie koniec... ;))) jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się pomysł Sandry, mnie również, świetnie to wymyśliła :-) Buziaki!

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba takie wykorzystanie blaszek twojego autorstwa! Z resztą wiem,że blaszki są wykonane perfekcyjnie więc wszędzie będą się dobrze prezentować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No pomysł rewelacyjny. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba w połączeniu z drewnem. Ja chyba uśmiechnę się do Ciebie po tabliczki do ziół, bo nigdzie takich nie ma jak chcę :) I wciąż czekam na Twoją zakładkę do książki, ta poczta u mnie zwariowała, nie wiadomo gdzie i nie wiadomo kiedy buu:(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu świetne :)
    Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...