14 lipca 2015

Miętowy kaktus

W czasie deszczu dzieci się nudzą... i dorośli czasem też :-P
W ramach odskoczni od kwiatowego wzoru, który coś nie bardzo mi podchodzi, pod moją igłę wskoczył uroczy kaktus. Przypadkiem natknęłam się na fajną stronkę z wzorami, które obecnie bez trudu wpasują się w dziecięcą przestrzeń i panujące trendy. Wzorki nie są skomplikowane, jest ich sporo i każdy może znaleźć coś dla siebie. Pokazuję kilka wzorów, które akurat wpadły mi w oko (w tym Ruda ;-)).






Wzory znajdziecie TUTAJ.




19 komentarzy:

  1. Jak przyjemnie wziąć do ręki gazetę i... zobaczyć znajomą twarz, znajome wyroby - Anetko gratuluję!!!
    A wzorki świetne, wesołe, kolorowe, ten turkusikowy - nooooo cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, jakie cudeńko!!! w ogóle świetne wzorki, ale dla mnie haft krzyżykowy to nie bardzo...zbyt precyzyjne :P

    ps. widziałam oczywiście! wielkie gratulacje, to co, świętujemy razem?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kaktusy w każdym wcieleniu:) Hafcik ładnie wykończyłaś:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, to wszystko jest takie cudowne, że aż głowa mała! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne motywy. Piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonany hafcik, kolorki świetne. Inne wzorki równie kapitalne, szczególnie wiewióreczka, łapacz snów, chmurka, kogut..........hehe, wszystkie superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaktus śliczności a ze wzorów mordka kotka mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. subskrybuję sobie wzorki z tej stronki od jakiegoś czasu. Jeszcze żadnego nie wyszyłam, ale niektóre to prawdziwe słodziki. Wydaje mi się, że aż czasem za bardzo, ale czasem coś fajnego się trafia. Niezły pomysł z tym proporczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Podziwiam Twoje prace od jakiegoś czasu. Jestem nimi zachwycona! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :) Bardzo fajne wzory. Tylko, żeby jeszcze mieć taki talent ;)
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaktus świetny, pozostałe wzory też niczego sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jaki słodziak z tego kaktusa, genialny! Jeśli chodzi o wzory to nie umiałabym się zdecydować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten kaktus :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flaming prosi się o zrobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaktus świetny i pięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...