10 lipca 2015

Kolejna porcja blaszek ;-)

Jako pierwsza na tapecie blaszka zrobiona na specjalne zamówienie z przepisem na chleb domowej roboty - ponoć pyszny :-) Jeśli macie wypiekacz do chleba możecie skorzystać. Zrobiłam też blaszkę dla dzieciaków - "ZĄBKI - SIUSIU - CZYTANKO...", inspirowana obrazkiem, jaki stworzyła dla swoich dzieci Edyta - blaszka ciut przerobiona według potrzeb, z błogosławieństwem Edyty ;-) I jeszcze kilka innych tabliczek, na które miałam ochotę. Cóż więcej mogę dodać... - lubię to! Wrzuciłam je jak zwykle na bazarek (link z boku strony).
















31 komentarzy:

  1. To już prawdziwa manufaktura blaszek u Ciebie! Pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe wspaniałości! napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzę cały wysyp tych wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się nazbiera większa ilość to robię sesję, a że tyle - no lubię je robić! :-)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje blaszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejuniu! :))
    Ja normalnie dostaję gęsiej skórki jak widzę to wszystko, w głowie mi się kręci od piękności i chcę mieć je wszystkie! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Twoja wersja "siusiu...: boska! :) Ale ja wiedziałąm, że tak będzie...;))) i masz ząbki na które mi brakło miejsca w mojej pięcio-zdjęciowej ramce ;))) Świetne!
    Otwieraj oficjalny interesz z tym dziewczyno! Mówię Ci! A ja Ci w mojej okolicy zrobię taką reklamę , że hohohohoho! :)
    Jeszcze raz dziękuję za moje blaszki i niedługo pokażę gdzie mieszkają ;)
    Udanego weekendu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje blaszki sprawiły Ci tyle radości, super! Już nie mogę się doczekać, aż pokażesz, gdzie je ulokowałaś. Buziaki!

      Usuń
  6. Mnie najbardziej podoba się ząbki, siusiu .. itd :) do dziecięcego pokoju jak znalazł :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje dzieciaki pilnują każdego punktu co wieczór, zwłaszcza "czytanka" ;-)

      Usuń
    2. o tak! moje też czytanko! :)

      Usuń
  7. Jak zbłądzę kiedyś w Twoje strony - na pewno zajrzę, cudne tabliczki. Buuuuuu czemu nie mam wielkiej kuchni itp.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakże mi się podobają, niektóre chciałabym mieć. W moim magicznym domu, Desiderata... muszę się na coś zdecydować i sobie u Ciebie zamówić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne są te tabliczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mistrzynią w tych tabliczkach, nie mogę się napatrzeć. Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają... Może jakaś wymianka ? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... ;-) Zaproponuj coś :-) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetne! Tylko spanko nie odhaczone... skąd ja to znam... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne;) jestem zachwycona:) uwielbiam takie tabliczki i cytaty....chyba coś poszukam dla siebie...coś na taras....

    OdpowiedzUsuń
  14. jak można u Ciebie zamówić te cuda? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z boku jest formularz kontaktowy ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Fantastyczne :)) Widać , że z pasją i zaangażowaniem robione :))


    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...